Staat jouw vacature er niet tussen?

Doe dan een open sollicitatie!

Hilje

Werken bij een hecht familiebedrijf Goed onderhouden wagenpark Groei met ons mee

Hilje Makkinga
Customer Service medewerker

Hilje Makkinga (43) woont sinds 2019 in Doesburg en is getrouwd met haar jeugdliefde welke ze na 25 jaar weer tegen het lijf liep op een feestje.  

In haar vrije tijd is ze als imker te vinden bij haar bijenvolken, rijdt zij motor, drinkt graag een goed glas wijn en ook zal je haar regelmatig bij een stevig metal concert of housefeestje zien. 

Hilje is sinds 2021 werkzaam bij Melis als Customer Service medewerker (front office CS).  

Het is op de CS geen dag hetzelfde en ook is het soms hollen, maar het is die gezonde hectiek en ook het ad-hoc moeten reageren, proactief (mee)denken en hands-on mentaliteit die Hilje zo aanspreekt in haar werk.  
Dat in al die werkzaamheden de klant centraal staat is voor zowel het hele CS team, maar ook zeker voor Hilje een vanzelfsprekendheid en iets dat haar goed afgaat.  
Daarnaast is niet alleen het CS team zelf, maar zijn ook de afdelingen waarmee CS allemaal te maken heeft stuk voor stuk een leuke club mensen die het goed kunnen vinden met elkaar.  

We werken hard, maar we lachen ook even zo hard – met elkaar.  

Hilje houdt zich voornamelijk bezig met vragen die van klanten komen – zowel per mail als telefoon – maar ook vragen die van andere afdelingen komen en betrekking hebben op de klant.  

Verder volgt ze zendingen op, doet daar de nodige checks op en is de hele dag in contact met haar collega’s om eventuele issues op tijd te ondervangen en op te lossen natuurlijk. 

Behalve de dynamiek die het werken op een CS met zich meebrengt is het binnen Melis ook nooit saai en stil staan is geen optie.  

Er wordt op alle fronten volop gewerkt aan een mooie toekomst voor dit nog veel mooiere familiebedrijf en dat is te zien een bijvoorbeeld de plannen die er liggen voor een nieuw warehouse en een nieuw kantoorpand. 

Het vooruit kijken EN denken dat Melis altijd doet is een drive die we zien bij Marwin en die aanstekelijk en besmettelijk werkt waardoor je die sfeer in het hele bedrijf terugziet. 

Meedenken met je collega’s wordt altijd gewaardeerd en ook gestimuleerd; kunnen we het anders en daardoor misschien NOG beter doen? Mooi, kom maar met je idee of plan en we gaan er eens naar kijken! 

Dat duurzaamheid en het milieu, maar bovenal de mens – de medewerker – de collega eigenlijk altijd hoog in het vaandel staan, maakt Melis een ontzettend fijn bedrijf om voor te mogen werken vindt Hilje. 

Zoals Hilje en haar collega’s tegen elkaar ook vaak zeggen; ‘we doen het met elkaar, voor elkaar en voor de klant’