Staat jouw vacature er niet tussen?

Doe dan een open sollicitatie!

Customer Service medewerker

Werken bij een hecht familiebedrijf Goed onderhouden wagenpark Groei met ons mee

Vacaturekenmerken
Aantal uur
40
Standplaats
Duiven
Type functie
Werkniveau
MBO
Werkervaring
0 - 5 jaar
Opleidingsniveau
MBO

Wat ga je doen?

Als medewerker customer service ben je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor alle klantgerichte zaken op het gebied van transport en warehouse. Je heb een proactieve houding en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij informeert en adviseert de klanten over de zendingen.

Daarnaast klim je graag zelf in de telefoon voor de opvolging van salesleads van potentiële klanten met als doel omzetverhoging, het verwerken van offertes en het beantwoorden van vragen over diensten en leveringen. Je bent in staat om onze klanten te ontzorgen. Daarnaast ondersteun je collega’s waar nodig, je werkt tenslotte in een klein team.

Het CS team is een jong team dat bestaat uit 6 collega’s. Jullie gaan samen uitdagingen aan om de hoge kwaliteitsstandaard binnen Melis in stand te houden. Jouw afdeling is de spil tussen de interne afdelingen en de klant.

Wie ben jij?

Je bent iemand die met plezier naar het werk komt. Je hebt een winnaars mentaliteit en wordt blij van klantcontact. Je hebt affiniteit met sales en vindt het leuk om klantcontacten aan te gaan en te onderhouden. Je bent proactief, een echte teamplayer en hebt gevoel voor humor.

Daarnaast vind je het een uitdaging om mee te denken met de klant en samen met je collega’s de klantbeleving te verbeteren.

Wat breng je mee?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een gelijksoortige logistieke functie is een pré;
  • Je kunt prima werken met diverse Office programma’s waaronder Excel;
  • Ervaring met een TMS systeem en automatisch plansysteem is een pré;

Wat bieden wij?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao beroepsgoederenvervoer;
  • Een toffe functie voor 32-40 uur;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 27,5 vakantiedagen;
  • Veel ruimte om door te groeien binnen het bedrijf;
  • Elke dag gratis vers fruit;
  • Onvergetelijke personeelsfeesten;
  • Elke vrijdag een broodje of snack bij onze eigen foodtruck.

Hebben wij jouw interesse gewekt en wil jij ons team komen versterken? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Als je nog vragen hebt, neem gerust contact op via het nummer: 026-3611333.

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs).

Bedrijfsprofiel

Van een transportbedrijf met paard en wagen in de vorige eeuw is Melis uitgegroeid tot een stabiele organisatie met een enorm wagenpark, minstens zoveel gepassioneerde medewerkers en een uitgebreid portfolio met prachtige klanten. In de afgelopen jaren is er veel veranderd en vernieuwd. Het familiegevoel loopt als een rode draad door de organisatie.

Melis Logistics is hard groeiend bedrijf waar mensen werken die hun vak verstaan en een representatieve uitstraling hebben. Melis Logistics is een volwaardige logistieke dienstverlener, zowel in Nederland als in het buitenland. Een echt familiebedrijf, waarbij het creëren van een fijne werkomgeving voor het team, het bieden van een betrouwbare dienstverlening aan haar klanten en een hoge leverbetrouwbaarheid centraal staan. Melis Logistics wil er alles aan doen om een jarenlange vriendschap met klanten op te bouwen. Dat kan alleen met enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Bij Melis hechten we veel waarde aan collegialiteit, flexibiliteit en doorzettingsvermogen.

Onze kernwaarden zijn dan ook : **Samen, Open, Kwaliteit, Creativiteit en Passie.**

Customer Service medewerker

Heb je vragen over deze vacature?

We beantwoorden graag je vragen over deze vacature.

Heb je vragen over deze vacature?

We beantwoorden graag je vragen over deze vacature.

Solliciteren

Waarom ben jij de juiste persoon voor deze functie?
We zien je motivatie graag tegemoet!

Deel deze vacature